7 هتل ترسناک در جهان

بیشتر افراد در حین برنامه‌ریزی سفر به دنبال هتل و اقامتگاه‌های خوب می‌گردند که هم خستگی سفر را به در کنند هم در سکوت و آرامش استراحت کنند. اما برخی دیگر در تمام طول سفر به دنبال هیجان هستند. اگر جزو این دسته، و عاشق ژانر وحشت هستید ما پیشنهادهایی برای‌تان داریم. البته برخی از هتل‌ها به مرور زمان کاربری خود را از دست داده و متروکه شده‌اند.

1. هتل سیسیل (Hotel Cecil)

هتل سیسیل سال 1927 در لس‌آنجلس آمریکا ساخته شد و از معروف‌ترین هتل‌های این شهر بود. اما این هتل امروزه با قتل و خودکشی‌هایی که در آن رخ داده شناخته‌ می‌شود. دو تن از قاتلان سریالی معروف یعنی ریچارد رامیرز و جان (جک) انتروگر در این هتل اقامت داشته‌اند، همچنین چندین گزارش در مورد کشته شدن مسافران داده شده است. در سال 2013 مسافران از طعم و رنگ بد آب شکایت داشتند و پس از پیگیری جسد دختر 21 ساله به نام الیسا لم پس از سه هفته در تانکر آب روی پشت‌بام پیدا شد. شاید معروف‌ترین اتفاق ماورایی در هتل سیسیل همان عکسی باشد که یکی از ساکنان محلی گرفته؛ در این عکس سایه‌ای تاریک خود را به دار آویخته. محققان با تحقیق روی عکس آن را متعلق به دهه 60 می‌دانند.

این هتل امروزه با قتل و خودکشی‌هایی که در آن رخ داده شناخته‌ می‌شود

2. اقامتگاه Ragged Cot

اقامتگاه Ragged Cot متعلق به قرن 17‌ام و از مراکز مربی‌گری بوده است. طبق افسانه‌ها صاحب سعی در سرقت وسایل یکی از مربی‌ها داشت، همسرش به دنبال او می‌رود تا جلوی دزدی او را بگیرد اما مرد همسرش را که فرزندشان را در آغوش داد هل می‌دهد و آن‌ها از بالای پله‌ها سقوط می‌کنند و دو کشته می‌شود. مرد جنازه آن‌ها را در صندوقچه‌ای پنهان می‌کند اما پس از آمدن پلیس جسدها همان جا روی پله‌ها بودند. خیلی‌ها معتقدند روح آن‌ها این اقامتگاه را تسخیر کرده.

این اقامتگاه در تسخیر مادر و فرزندش است

3. هتل روزولت هالیوود (Hollywood Roosevelt)

این هتل در سال 1937 در لس‌آنجلس آمریکا ساخته شد.  هتل روزولت هالیوود معمولاً برای مراسم‌های هنری چون معرفی فیلم‌ها و مهمانی‌هایی در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گرفت. جالب است بدانید اولین مراسم اسکار در این هتل برگزار شد. خیلی‌ها بر این باورند که این هتل تصویرگر افسانه و شکوه هالیوود است. بسیاری از ستارگان سینما و موسیقی عاشق این هتل بودند، به طوری‌که پس از مرگ هم هنوز مسافران آن‌ها را در هتل می‌بینند. مثلاً برخی مسافران گفته‌اند بارها تصویر مرلین‌مونرو را در آینه‌ی اتاق 229 که اتاق مورد علاقه‌اش بود، دیده‌اند. یا صدای ترامپت زدن مونتگومری کلیفت را در فضای هتل شنیده‌اند. از این دست اتفاقات بسیار در هتل روزولت هالیوود اتفاق افتاده است.

هتل روزولت هالیوود معمولاً برای مراسم‌های هنری چون معرفی فیلم‌ها و مهمانی‌هایی در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گرفت.

4. هتل چلسی (Hotel Chelsea)

هتل دیگری در آمریکا که در سال 1884 ساخته شد. هتل چلسی در نیویورک به تسخیر روح‌ها در آمده است. اما روح‌ها متعلق به افراد عادی نیستند و مانند هتل روزولت هالیوود مربوط به چهره‌های مشهور است. داستان به جایی برمی‌گردد که این هتل محل اقامت طولانی مدت بسیاری از هنرمندان چون تنسی ویلیامز، مارک تواین و جانیس جاپلین بوده است. اما این رویه پس از مرگ آن‌ها تمام نمی‌شود و هنوز محل اقامت آن‌هاست. مثلاً خیلی‌ها روح ویلس دیلن توماس، شاعر معروف را که در اثر مسمویت ناشی از نوشیدن زیاد الکل مرده بود را می‌بینند. یا به گفته مسافران، روح توماس ولف رمان‌نویس معروف در طبقه هشتم پرسه می‌زند.

روح‌های سرگردان هتل چلسی مربوط به اشخاص مشهور است.

5. مسافرخانه جاماییکا Jamaica Inn

مسافرخانه‌ای در کورنوال انگلستان که در قرن 18‌ میلادی ساخته شده است و امروزه از ترسناک‌ترین مکان‌های جهان محسوب می‌شود. بسیاری از گزارش‌ها درباره چهره‌های سایه‌دار در شب، صدای پاهای اسب، آواز خواندن در کافه مسافرخانه و... در سکوت شب است. خیلی از افراد مردی شبیه راهزن‌ را دیده‌اند که تنها در شب‌هایی که ماه در آسمان نیست از میان دیوارها رد می‌شود.

مسافرخانه جاماییکا از ترسناک‌ترین مکان‌های جهان محسوب می‌شود.

6. هتل لنگهام | Langham Hotel

هتل 5 ستاره لنگهام در لندن انگلستان در سال 1865 ساخته شد و از ترسناک‌ترین هتل‌های جهان است. طبق گفته‌ها اتاق 333 این هتل در تسخیر ارواح و ترسناک‌ترین اتاق است. طبق گزارش‌ها مردان زیادی با لباس‌های شب و چشمان خالی به سمت سقف می‌روند و ناپدید می‌شوند.

طبق گفته‌ها اتاق 333 این هتل در تسخیر ارواح و ترسناک‌ترین اتاق است.

7. قلعه استوارت | Castle Stuart

قلعه استوارت توسط جیمز استوارت در سال 1561 در اینورنس اسکاتلند ساخته شد و جزو ترسناک‌ترین مکان‌ها در جهان است. جیمز استوارت اعتقاد داشت خانه او توسط ارواح تسخیر شده به همین دلیل جایزه‌ای برای کسی که شجاعت یک شب ماندن در این قلعه را داشته باشند، قرار دارد. تنها یک نفر داوطلب شد و آن کسی نبود جز یکی از وزرای محلی. متاسفانه صبح روز بعد بدن بی‌جان وزیر را پیدا کردند که چهره‌ای وحشت‌زده داشت.

جیمز استوارت سازنده قلعه اعتقاد داشت خانه او توسط ارواح تسخیر شده.

پرسه زدن ارواح و صدای گریه از جمله موارد ترسناک این قلعه است. کسانی‌که برای انجام کار به این قلعه رفتند گزارش‌هایی درباره صداهای عجیب، هل دادن، گم شدن و یا شکسه شدن وسایل و ... داده‌اند.