10 کشوری که راحت‌تر با ویزای شینگن موافقت می‌کنند؟

26 کشور اروپایی عضو اتحادیه شینگن هستند و این به آن معناست که شما برای ورود به این کشورها باید ویزای شینگن داشته باشید. اخذ ویزای شینگن دشواری‌های خود را دارد و مسافران همیشه به دنبال راهی برای راحت‌تر کردن این مسیر بوده‌اند. در ادامه کشورهایی را نام می‌بریم که شانس بالاتری در اخذ ویزای شینگن دارند.

1. ایسلند

ایسلند؛ شمالی‌ترین کشور اروپایی که در 3 سال گذشته از بهترین کشورها در زمینه اخذ ویزای شینگن بوده است. درصد موفقیت اخذ ویزا از طریق سفارت ایسلند 99.4 درصد است. یعنی فقط 0.96% افراد از طریق این سفارت ریجکت می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت ایسلند اقدام می‌کنند.

شفق‌های قطبی ایسلند

2. فنلاند

فنلاند، از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان که سالانه مسافران زیادی برای دیدن شفق‌های قطبی آن به این کشور کشیده می‌شوند در رده چهارم قرار دارد. سفارت فنلاند در زمینه اخذ ویزا سخت‌گیری زیادی نمی‌کند و به احتمال 98.87 درصد با صدور ویزا موافقت موافقت می‌شود.

فنلاند، از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

3. لیتوانی

لیتوانی در شمال شرقی اروپا قرار دارد. پس از ایسلند و فنلاند لیتوانی، با نرخ 1.19 درصد ریجکتی بیشترین شانس در اخذ ویزای شینگن را دارد.

لیتوانی در شمال شرقی اروپا قرار دارد.

4. استونی

استونی؛ که از شمال به خلیج فنلاند، از غرب به دریای بالتیک و از شرق با روسیه مرز مشترک دارد. اگر از طریق سفارت استونی برای ویزای شینگن اقدام کنید شانس اخذ ویزا 98.79 درصد است. دریاچه‌های فراوان و جنگلهای متراكم استونی برای خیلی‌ها شناخته شده است.

استونی كوچك ترین و شمالی ترین كشور منطقه بالتیك

5. لتونی

کشور لتونی در شمال اروپا از کشورهایی که بالاترین رتبه در اخذ ویزای شینگن را دارد. تقریباً. 98.45 درصد افرادی که از طریق این کشور برای ویزای شینگن اقدام می‌کنن موفق به اخذ ویزا می‌شوند. این به آن معنی است که تنها 1.55 درصد درخواست‌ها به سفارت این کشور ریجکت می‌شوند. همین موضوع این کشور را تبدیل به یکی از بهترین کشورها برای صدور ویزای شینگن کرده.

اغلب مسافران به ریگا، پایتخت لتونی که جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد سفر می‌کنند.

6. اسلواکی

اسلواکی کشوری در اروپای مرکزی و از کشورهای عضو اتحادیه شینگن. اسلواکی از سمت غرب با اتریش و جمهوری چک، از سمت شرق با اوکراین، از سمت شمال لهستان و از جنوب با کشور مجارستان هم‌مرز است. احتمال صدور ویزای شینگن از طریق کشور اسلواکی 98.4 درصد است.

اسلواکی کشوری نیمه کوهستانی در اروپای مرکزی قرار دارد.

7. یونان

یونان؛ کشوری که در جنوب شبه جزیره بالکان و جنوب شرقی اروپا قرار دارد. احتمال موافقت با ویزای شینگن شما از طریق سفارت یونان 98 درصد است. اما متاسفانه اخیراً به دلیل ورود زیاد پناهجویان به این کشور پیشنهاد می‌کنیم کشور یونان را در اول لیست‌تان قرار ندهید.

یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا قرار دارد.

8. لهستان

اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت لهستان شانس بالایی دارد. کشوری در مرکز اروپا که نهمین کشور بزرگ اروپا و ۶۹مین کشور بزرگ جهان محسوب می‌شود. لهستان در مرکز اروپا قرار دارد و شانس اخذ ویزا از این کشور 98 درصد است.

لهستان نهمین کشور بزرگ اروپا محسوب می‌شود.

9. لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری کوچک در غرب اروپا که از کشورهای ثروتمند اروپایی محسوب می‌شود. اگر از طریق این کشور برای ویزای شینگن اقدام کنید شانس موافقت با ویزای شما 97.9 درصد است.

لوکزامبورگ کشوری کوچک در شمال اروپا که جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آن هر کسی را به وجد می‌آورد.

 

10. جمهوری چک

جمهوری چک؛ کشوری واقع در اروپای مرکزی که از سمت شمال غربی با آلمان، شمال شرقی با لهستان، جنوب غربی با اتریش و از سمت جنوب شرقی با اسلواکی هم‌مرز است. شانس موافقت با ویزای شما از طریق سفارت چک 97.8 درصد است.

با وجود آسان‌گیری این کشورها باز هم مدارک، سابقه سفر، تمکن مالی و پارامترهای دیگری در میزان قبولی شما برای اخذ ویزای شینگن بسیار تاثیرگذار است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام با مشاوران خبره در این زمینه مشاوره بگیرید.